Wirtualny asystent w firmie budowlanej

Firma budowlana z Warszawy przyjmuje dużą ilość zleceń. Istnieje w branży wiele lat i cieszy się zaufaniem wielu klientów z całego kraju. Właściciel firmy przyjął do pomocy osobę pracującą w charakterze wirtualnego asystenta. Zakres działań e – asystenta jest ustalany indywidualnie od potrzeb

oraz oczekiwań pracodawcy. Do podstawowych obowiązków e – asystenta w firmie budowlanej należy:

– pierwszy kontakt z klientami firmy – właściciel nie odbiera telefonów z zapytaniami od potencjalnych klientów, zajmuje się tym e-asystent, a jego szef może zająć się bieżącym zarządzaniem budowami, które ma “na głowie”,

– pozyskiwanie nowych kontrahentów poprzez wyszukiwanie interesujących przetargów z bazy danych oraz przeglądanie lokalnych ogłoszeń w Internecie,

– obsługa profili firmowych na portalach społecznościowych (głównie Facebook), gdzie umieszcza zdjęcia z zakończonych właśnie projektów, które zostały oddane zadowolonym klientom oraz koordynuje wyświetlanie reklam płatnych zgodnie z ustalonym przez właściciela budżetem,

– porządkowanie dokumentów firmowych – kategoryzowanie faktur przychodzących i wystawianych przez firmę, archiwizowanie poczty (skanowanie dokumentów i zapisywanie ich na serwerze właściciela).

Asystent wirtualny zajmuje się więc wszelkimi sprawami porządkowo-organizacyjnymi, które muszą

być wykonane, aby firma funkcjonowała efektywnie jednocześnie przjmując obowiązki, które do tej pory spoczywały na głowie właściciela firmy budowlanej. Dzięki jego pomocy firma może sprawnie funkcjonować. Wszystko jest zawsze „dopięte na ostatni guzik”. Na stanowisku wirtualnego asystenta doskonale sprawdziła się w tym przypadku osoba niepełnosprawna z dysfunkcją narządu ruchu (osoba ta porusza się na wózku inwalidzkim). Osoba ta pracuje częściowo zdalnie z własnego miejsca zamieszkania po kilka godzin dziennie, raz w tygodniu zaś odwiedza biuro firmy, gdzie głównie porządkuje i archiwizuje korespondencję. Koszt usługi takiego asystenta właściciela firmy budowlanej (gdy pracownik ma udokumentowany znaczny stopień niepełnosprawności, jak w powyższym przypadku), to zaledwie 9 zł/godzinę (+VAT).

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą na stronie: http://partnerfirm.pl/outsourcing-uslug/

image_pdfimage_print
Napisane przez Rafal  |  Brak komentarzy  |  w Blog, telepraca

Komentarze są zamknięte dla tej strony

  • W kilku zdaniach

    Projekt PartnerFirm.pl skierowany jest do mikro- i małych przedsiębiorstw. Ma na celu efektywne wykorzystanie potencjału rynku pracy osób niepełnosprawnych. Za naszą misję uważamy pomoc przedsiębiorcom w dobrym planowaniu stanowisk i dopełnianiu niezbędnych formalności związanych tak z pracą zdalną, jak i zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych. Dzięki współpracy z nami w łatwy sposób możesz obniżyć koszty płac, zmniejszyć wydatki na biura, usprawnić organizację i zwiększyć efektywność pracy.

  • Kontakt

    Xandia – Rafal Szybiak
    Al. Jana Pawla II 61C/304
    01-031 Warszawa
    NIP: 864-175-90-88
    REGON: 260259162
    rafal.szybiak@xandia.pl

call partner.firm