Dlaczego warto zatrudnić wirtualnego asystenta w swojej firmie?

home-office-599475_1280

Prowadzisz firmę? Każdego dnia realizujesz dużą liczbę zleceń?  Telefony od nowych kontrahentów wciąż dzwonią?  Zatrudnij u siebie e –asystenta. Osoba taka może pracować w systemie zdalnym. Zakres obowiązków pracownika ustalasz indywidualnie.

Asystent wirtualny może zajmować się między innymi:

 

  1. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz utrzymywaniem kontaktów z obecnymi kontrahentami

  2. Raportowaniem działań firmy

  3. Promocją działalności firmy w Internecie

Zakres pomocy wirtualnego asystenta może być naprawdę szeroki.

Nie stać Cię na zatrudnienie nowego pracownika? – skorzystaj z  outsourcingu usług w Partner Firm

Nasza firma zajmuje się między innymi outsourcingiem usług. Ty za comiesięczną opłatą  (900zł – około 8 zł na godzinę) uzyskujesz wsparcie wirtualnego asystenta, który będzie zajmował się wszelkimi ważnymi sprawami Twojej firmy. Wszystkie formalności związane z zatrudnieniem e – asystenta my bierzemy na siebie.

Zatrudniamy przede wszystkim osoby niepełnosprawne. Doskonale radzą sobie one pracując zdalnie – mogą realizować się zawodowo.

Więcej informacji na: https://partnerfirm.pl/outsourcing-uslug/