Praca zdalna -przydatne akcesoria do planowania zadań

Każdy kto chociaż kilka miesięcy pracował zdalnie wie, że wbrew pozorom nie jest to forma pracy lekka, miła i przyjemna. Wymaga odpowiedniej organizacji i umiejętności planowania zadań. Dzisiejszy rozwój technologii oraz pomysłowość samych pracowników zdalnych przynosi kilka przydatnych akcesoriów do planowania zadań.

 

Kartka i długopis… czyżby banalne? 😉

 

Brzmi banalnie. BYć może. Prawda jest jednak taka, że kartka i długopis to niezastąpiony, ponadczasowy gadżet do planowania zadań. Technologię, aplikacje ułatwiają życie, ale niestety bywają zawodne, zwykła kartka papieru, zapisanie zadań w podpunktach sprawdzi się wyśmienicie.

 

Kalendarz Google

 

Googlowy kalendarz też może okazać się przydatny – prosta aplikacja, gdzie możemy podzielić zadania na konkretne godziny. Taki zabieg pomaga trzymać się konkretnych ram czasowych w ciągu dnia. WSzystkie aplikacje googla w tym dysk google pomagają w pracy, są bardzo często używane nie tylko przez freelancerów, ale również przez firmy zatrudniające pracowników na etat, ale zdalnie. Ułatwiają one kontakt z pracownikiem oraz wzajemne przekazywanie sobie informacji.

 

Aplikacje typu Time CAmp

 

Tutaj można, by mówić wiele. Aplikacji do swobodnego monitoringu czasu pracy i planowania zadań w firmie jest coraz więcej. Usprawniają one wszelkie działania oraz pozwalają wyliczyć czas jaki przeznacza się na konkretne działanie. Osobom, które stoją przed wyborem konkretnej aplikacji polecamy poniższe zestawienie: http://www.enterprisestartup.pl/produktywnoscpracy/.

 

Arkusz Excel

 

Kolejny z pozoru banał. SAm Excel jest bardzo praktyczny. Nie musimy go używać wyłącznie do obliczeń księgowych, tworzenia raportów, wykresów wyliczeń. Jest on też przydatny w codziennym planowaniu pracy. W poszczególnych tabelkach możemy zapisywać rodzaj zadania, datę wykonania, czas przeznaczony na pracę oraz efekt końcowy.

 

Praca zdalna wymaga odpowiedniego planowania. Wybierz idealną aplikację lub formę planowania zadań i realizuje projekty szybko i bez stresu.

 

image_pdfimage_print
Napisane przez Malgorzata  |  Brak komentarzy  |  w Blog

Komentarze są zamknięte dla tej strony

  • W kilku zdaniach

    Projekt PartnerFirm.pl skierowany jest do mikro- i małych przedsiębiorstw. Ma na celu efektywne wykorzystanie potencjału rynku pracy osób niepełnosprawnych. Za naszą misję uważamy pomoc przedsiębiorcom w dobrym planowaniu stanowisk i dopełnianiu niezbędnych formalności związanych tak z pracą zdalną, jak i zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych. Dzięki współpracy z nami w łatwy sposób możesz obniżyć koszty płac, zmniejszyć wydatki na biura, usprawnić organizację i zwiększyć efektywność pracy.

  • Kontakt

    Xandia – Rafal Szybiak
    Al. Jana Pawla II 61C/304
    01-031 Warszawa
    NIP: 864-175-90-88
    REGON: 260259162
    rafal.szybiak@xandia.pl

call partner.firm