image_pdfimage_print

Gabinet fizjoterapii

Gabinet fizjoterapeutyczny to klient PartneraFirm.pl, działający na prywatnym rynku medycznym. Świadczy usługi z zakresu fizykoterapii i masażu leczniczego. Prowadzony jest w formie indywidualnej działalności gospodarczej. Obsługę administracyjno-kadrową oraz księgowość prowadzi zewnętrzne biuro rachunkowe.Gabinet fizjoterapii

Właściciel – fizjoterapeuta zatrudnia w pełnym wymiarze czasu pracy:

  • 1 osobę pełnosprawną na stanowisku fizjoterapeuty,
  • 2 osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności i schorzeniem szczególnym na stanowisku masażysty,
  • 1 osobę ze znacznym stopniem niepełnosprawności bez schorzeń szczególnych na stanowisku rejestratorki.

Zajmijmy się osobą niepełnosprawną pracującą na stanowisku rejestratorki. Jakie zadania wykonuje zdalnie?

  1. Rejestruje pacjentów telefonicznie lub poprzez e-mail,
  2. Prowadzi kalendarz zabiegów,
  3. Informuje personel gabinetu oraz pacjentów o ewentualnych zmianach w terminach zabiegów,
  4. Przypomina o terminie wizyty,
  5. Udziela informacji niezbędnych do sprawnej obsługi medycznej, m.in. jaki jest czas trwania danego zabiegu, informacje o podstawowych wskazaniach i przeciwwskazaniach, procedurach wykonywanych zabiegów,
  6. Obsługuje pocztę elektroniczną,
  7. Wysyła pacjentom, którzy wyrazili zgodę materiały reklamowe, informacje o aktualnych promocjach i poradniki z zakresu profilaktyki zdrowia,
  8. Prowadzi rozliczenia i kalkulacje finansowe wykonanych usług,
  9. Sporządza zestawienia finansowe w formie tabel (w celach organizacyjnych oraz dla wewnętrznej kontroli działalności gabinetu),
  10. Przygotowuje zaświadczenia o odbytych zabiegach,
  11. Prowadzi negocjacje z przedstawicielami lokalnych zakładów pracy w ramach świadczenia usług dla pracowników finansowanych z funduszu socjalnego,
  12. Uaktualnia wpisy na firmowej stronie internetowej i blogu.

Do powierzonych obowiązków rejestratorka wykorzystuje dedykowane aplikacje działające w chmurze, zdalnie udostępniając gromadzone dane pozostałym pracownikom.

Jak przedstawia się symulacja kosztów płacy z uwzględnieniem dofinansowania?

Stanowisko

Płaca brutto

Koszt płacy

Refundacja

Wydatek pracodawcy

Fizjoterapeuta

2 200,00 zł

2 656,28 

nie dotyczy

2 656,28 

Masażysta

2 200,00 

2 656,28 

1 992,21 

   664,07 

Masażysta

2 200,00 

2 656,28 

1 992,21 

   664,07 

Rejestratorka

2 200,00 

2 656,28 

1 800,00 

   856,28 

Razem

8 800,00 

1 0625,12 

5 784,42 

4 840,70 

Obsługą dofinansowań  gabinetu zajmuje się PartnerFirm.pl, wyręczając firmę w stałej potrzebie nadzorowania zmieniającego się prawa oraz przejmując odpowiedzialność za prawidłowe procedowanie wniosków do PFRON.

Korzystając z zatrudnienia wspomaganego firma oszczędza aż 5 784,42 zł miesięcznie. Włączenie do personelu pracownika zdalnego poskutkowało usprawnieniem organizacji pracy. Gabinet działa w systemie dwuzmianowym, więc osoba zarządzająca ruchem Pacjentów była niezbędna dla poprawy jakości świadczonych usług.

Zastanawiasz się, jak Twoja firma mogłaby zyskać zatrudniając osoby niepełnosprawne?

Wypełnij ankietę już teraz!

Share

Komentarze są zamknięte dla tej strony

  • W kilku zdaniach

    Projekt PartnerFirm.pl skierowany jest do mikro- i małych przedsiębiorstw. Ma na celu efektywne wykorzystanie potencjału rynku pracy osób niepełnosprawnych. Za naszą misję uważamy pomoc przedsiębiorcom w dobrym planowaniu stanowisk i dopełnianiu niezbędnych formalności związanych tak z pracą zdalną, jak i zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych. Dzięki współpracy z nami w łatwy sposób możesz obniżyć koszty płac, zmniejszyć wydatki na biura, usprawnić organizację i zwiększyć efektywność pracy.

  • Kontakt

    Xandia – Rafal Szybiak
    Al. Jana Pawla II 61C/304
    01-031 Warszawa
    NIP: 864-175-90-88
    REGON: 260259162
    rafal.szybiak@xandia.pl

call partner.firm