Gabinet fizjoterapii

Gabinet fizjoterapeutyczny to klient PartneraFirm.pl, działający na prywatnym rynku medycznym. Świadczy usługi z zakresu fizykoterapii i masażu leczniczego. Prowadzony jest w formie indywidualnej działalności gospodarczej. Obsługę administracyjno-kadrową oraz księgowość prowadzi zewnętrzne biuro rachunkowe.Gabinet fizjoterapii

Właściciel – fizjoterapeuta zatrudnia w pełnym wymiarze czasu pracy:

  • 1 osobę pełnosprawną na stanowisku fizjoterapeuty,
  • 2 osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności i schorzeniem szczególnym na stanowisku masażysty,
  • 1 osobę ze znacznym stopniem niepełnosprawności bez schorzeń szczególnych na stanowisku rejestratorki.

Zajmijmy się osobą niepełnosprawną pracującą na stanowisku rejestratorki. Jakie zadania wykonuje zdalnie?

  1. Rejestruje pacjentów telefonicznie lub poprzez e-mail,
  2. Prowadzi kalendarz zabiegów,
  3. Informuje personel gabinetu oraz pacjentów o ewentualnych zmianach w terminach zabiegów,
  4. Przypomina o terminie wizyty,
  5. Udziela informacji niezbędnych do sprawnej obsługi medycznej, m.in. jaki jest czas trwania danego zabiegu, informacje o podstawowych wskazaniach i przeciwwskazaniach, procedurach wykonywanych zabiegów,
  6. Obsługuje pocztę elektroniczną,
  7. Wysyła pacjentom, którzy wyrazili zgodę materiały reklamowe, informacje o aktualnych promocjach i poradniki z zakresu profilaktyki zdrowia,
  8. Prowadzi rozliczenia i kalkulacje finansowe wykonanych usług,
  9. Sporządza zestawienia finansowe w formie tabel (w celach organizacyjnych oraz dla wewnętrznej kontroli działalności gabinetu),
  10. Przygotowuje zaświadczenia o odbytych zabiegach,
  11. Prowadzi negocjacje z przedstawicielami lokalnych zakładów pracy w ramach świadczenia usług dla pracowników finansowanych z funduszu socjalnego,
  12. Uaktualnia wpisy na firmowej stronie internetowej i blogu.

Do powierzonych obowiązków rejestratorka wykorzystuje dedykowane aplikacje działające w chmurze, zdalnie udostępniając gromadzone dane pozostałym pracownikom.

Jak przedstawia się symulacja kosztów płacy z uwzględnieniem dofinansowania?

Stanowisko

Płaca brutto

Koszt płacy

Refundacja

Wydatek pracodawcy

Fizjoterapeuta

2 200,00 zł

2 656,28 

nie dotyczy

2 656,28 

Masażysta

2 200,00 

2 656,28 

1 992,21 

   664,07 

Masażysta

2 200,00 

2 656,28 

1 992,21 

   664,07 

Rejestratorka

2 200,00 

2 656,28 

1 800,00 

   856,28 

Razem

8 800,00 

1 0625,12 

5 784,42 

4 840,70 

Obsługą dofinansowań  gabinetu zajmuje się PartnerFirm.pl, wyręczając firmę w stałej potrzebie nadzorowania zmieniającego się prawa oraz przejmując odpowiedzialność za prawidłowe procedowanie wniosków do PFRON.

Korzystając z zatrudnienia wspomaganego firma oszczędza aż 5 784,42 zł miesięcznie. Włączenie do personelu pracownika zdalnego poskutkowało usprawnieniem organizacji pracy. Gabinet działa w systemie dwuzmianowym, więc osoba zarządzająca ruchem Pacjentów była niezbędna dla poprawy jakości świadczonych usług.

Zastanawiasz się, jak Twoja firma mogłaby zyskać zatrudniając osoby niepełnosprawne?

Wypełnij ankietę już teraz!

image_pdfimage_print

Komentarze są zamknięte dla tej strony

  • W kilku zdaniach

    Projekt PartnerFirm.pl skierowany jest do mikro- i małych przedsiębiorstw. Ma na celu efektywne wykorzystanie potencjału rynku pracy osób niepełnosprawnych. Za naszą misję uważamy pomoc przedsiębiorcom w dobrym planowaniu stanowisk i dopełnianiu niezbędnych formalności związanych tak z pracą zdalną, jak i zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych. Dzięki współpracy z nami w łatwy sposób możesz obniżyć koszty płac, zmniejszyć wydatki na biura, usprawnić organizację i zwiększyć efektywność pracy.

  • Kontakt

    Xandia – Rafal Szybiak
    Al. Jana Pawla II 61C/304
    01-031 Warszawa
    NIP: 864-175-90-88
    REGON: 260259162
    rafal.szybiak@xandia.pl

call partner.firm