Zawód e –asystenta (wirtualnego asystenta) jest coraz bardziej doceniany w całej Europie i nie tylko. Wirtualnego asystenta zatrudniają małe, średnie i duże przedsiębiorstwa, które potrzebują zdalnej pomocy w załatwianiu ważnych, firmowych spraw. Dzięki wsparciu wirtualnego asystenta przedsiębiorca może skupić się na realizacji zleceń od swoich klientów.
E – asystent zazwyczaj odpowiada za:
-
Odbieranie telefonów od klientów
-
Promocję firmy w Internecie
-
Porządkowanie firmowej dokumentacji
-
Nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami
-
Sporządzanie raportów firmowych
Zakres usług każdy przedsiębiorca ustala indywidualnie z wirtualnym asystentem. Doskonale w tej roli sprawdzają się osoby niepełnosprawne. Pracując w systemie zdalnym mogą wykonywać pracę, która zapewnia im rozwój zawodowy.
Nasza firma Partner Firm oferuje outsourcing-uslug https://partnerfirm.pl/outsourcing-uslug/ ). (Przedsiębiorca „wynajmuje” u nas usługę wirtualnego osoby. Za stałą, comiesięczną opłatą może liczyć na wsparcie wirtualnego asystenta, który dba o formalne i promocyjne sprawy jego firmy.
Jest to doskonała opcja szczególnie dla osób, których nie stać na zatrudnienie pełnoetatowego pracownika. Dzięki naszej usłudze Twoja firma może liczyć na pomoc e –asystenta – my zajmujemy się jego zatrudnieniem.