Wirtualny asystent – niezbędna pomoc w Twojej firmie
Prowadzisz firmę? Masz dużo zajęć i obowiązków? Brakuje Tobie czasu na załatwianie wszystkich formalności? Zatrudnij wirtualnego asystenta.
Wirtualny asystent to coraz bardziej popularna usługa w całej Europie. Również w Polsce wielu pracodawców zaczyna doceniać pomoc i wsparcie wirtualnego asystenta. Osoba taka pracuje w systemie zdalnym. Zajmuje się między innymi:
1. Porządkowaniem firmowej dokumentacji
2. Pozyskiwaniem nowych klientów
3. Umawianiem spotkań z obecnymi kontrahentami
4. Redagowaniem ogłoszeń firmowych
Tak naprawdę zakres obowiązków wirtualnego asystenta zależy od potrzeb pracodawcy, charakteru jego działalności.
PartnerFirm.pl oferuje pomoc wirtualnego asystenta w Twojej firmie już za mniej niż 10 zł za godzinę. Nie musisz zatrudniać na stałe wirtualnego asystenta w swojej firmie. Współpracując z nami możesz skorzystać z tego typu pomocy już za 900 zł miesięcznie. Ty płacisz nam comiesięczną, równą kwotę , masz w swoich szeregach pracownika, który pracuje dla Ciebie. My zajmujemy się wszelkimi sprawami związanymi z jego zatrudnieniem (odprowadzaniem składek itd.). Oferujemy pomoc osób niepełnosprawnych, które pracując w systemie zdalnym zajmują się ważnymi sprawami w Twojej firmie.
Skorzystaj z naszej oferty już dziś. Więcej szczegółów na: https://partnerfirm.pl/outsourcing-uslug/.