O nas

W kilku zdaniach o nas

Dowiedz się więcej o firmie Xandia i projekcie PartnerFirm.pl

Już od 2008 roku służymy radą i pomocą z zakresu finansów osobistych.

Nasi doradcy przeprowadzili niezliczoną ilość rozmów telefonicznych, korespondencji mailowych oraz czatów. Nasi specjaliści systematycznie i na bieżąco monitorują i aktualizują zmieniającą się ofertę bankową pod kątem zapytań otrzymanych od naszych klientów. Dzięki temu zawsze możemy poszczycić się znajomością najlepszych i najkorzystniejszych rozwiązań finansowych.

Teraz także dla firm

Oszczędności i zysku potrzebują jednak nie tylko domowe budżety. Właśnie dlatego w 2013 roku uruchomiliśmy projekt pod nazwą PartnerFirm.pl. Projekt skierowany do mikro- i małych przedsiębiorstw ma na celu wykorzystanie potencjału rynku pracy osób niepełnosprawnych.

Osoby niepełnosprawne sprawdzają się świetnie jako asystenci marketingu internetowego, telemarketerzy, copywriterzy, analitycy zasobów internetowych, pracownicy do wprowadzania danych czy moderatorzy forów internetowych, choć oczywiście ich kompetencje idą często dużo dalej.

Dane publikowane przez Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych wskazują na wzrost zainteresowania zatrudnieniem pracowników niepełnosprawnych w ostatnich latach.

Naszą misją jest pomoc w dobrym planowaniu stanowisk i dopełnianiu wszelkich niezbędnych formalności związanych z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych i pracą zdalną. Dzięki współpracy z nami:

Nie jesteśmy gołosłowni

Od kilku lat popularyzujemy pozytywny profil zawodowy pracowników niepełnosprawnych. Zostaliśmy laureatem Etapu Mazowieckiego Konkursu dla Pracodawców Wrażliwych Społecznie, Lodołamacze 2010.

Propaguj z nami ideę CSR wśród MiŚ w obszarze Praw Człowieka i Relacji z Pracownikami. Kreuj politykę personalną zgodnie z ideą społecznej odpowiedzialności w biznesie. Buduj pozytywny wizerunek firmy wśród pracowników i partnerów biznesowych. Uzyskaj nie tylko ekonomiczne, ale i społeczne korzyści.

Opinie o nas

„Otrzymałem namiary do Państwa od osoby-trenera pracy osoby niepełnosprawnej. Bardzo kompetentny, rzeczowy, dokładny P. Bogusław. Często uratował mnie od zapomnienia w przesłaniu dokumentów, drobiazgowo analizuje otrzymane dokumenty.”  – Klient współpracujący z nami od  listopada 2013 roku, po pierwszej pozytywnej kontroli przeprowadzonej przez PFRON

„Kontakt z państwa firmą nawiązaliśmy za pomocą wyszukiwarki w internecie oraz wcześniej z polecenia naszej księgowej. Proces kompletowania dokumentów nie był skomplikowany, ale przy wypełnianiu dokumentów ponownie zlecilibyśmy to waszej firmie. Bardzo miła i fachowa obsługa, a krytykować nie ma za co.” – przedsiębiorstwo „Tik-Tak” Robert Wyszyński współpracujące z nami od maja 2014 roku