Moderator forum internetowego

Moderator

Podobnie jak wiele portali informacyjno-społecznościowych i typowo biznesowych dla zwiększenia atrakcyjności oraz liczby odwiedzin, Portal naszego klienta uruchomił forum internetowe.

Celem sprawnego prowadzenia forum Portal zatrudnił osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności na stanowisko moderatora forum (serwisu) internetowego.

Od pracownika na tym stanowisku wymaga się: dyspozycyjności, odpowiedzialności, terminowości i dokładności w wykonywanej pracy, a także podstaw znajomości Systemów Zarządzania Treścią (CMS), kultury osobistej i odporności na stres. Ważnymi cechami dobrego moderatora są także bardzo dobre posługiwanie się literackim językiem polskim, kreatywność i umiejętność samodzielnego rozwiązywania niektórych problemów, jak również umiejętność prowadzenia korespondencji i tworzenia krótkich tekstów użytkowych.

Praca świadczona jest zdalnie – w formie telepracy. Pracownik wykonuje ją na własnym sprzęcie komputerowym, za użytkowanie którego otrzymuje ekwiwalent finansowy.

Podstawowe obowiązki moderatora forum internetowego to:

  1. Analiza i moderowanie interaktywnej treści serwisu internetowego,
  2. Dbałość o porządek umieszczanych treści w zakresie regulaminu serwisu internetowego oraz obowiązującego prawa, w tym moderacja wpisów:
    • będących spamem, czyli np. nie mających nic wspólnego z komentowanym artykułem albo będących wielokrotnie powielanymi komentarzami,
    • nawołujących do agresji, obraźliwych lub agresywnych w stosunku do rozmówców lub osób trzecich,
    • zawierających wulgaryzmy,
    • obrażających osoby publiczne, zawierających nieuzasadnione zarzuty wobec innych osób,
    • łamiących prawa autorskie,
    • zawierających linki do stron www naruszających prawo lub dobre obyczaje,
    • obrażających inne narodowości, religie, rasy, itp.,
    • propagujących używanie narkotyków bądź innych niedopuszczonych do obrotu środków odurzających,
    • propagujących nadmierne spożywanie alkoholu,
    • niestosownych w kontekście informacji o śmierci osoby publicznej bądź prywatnej,
  1. Redagowanie i edycja treści serwisów internetowych, zgłaszanie błędów wynikających z wyświetlania stron i podstron serwisów internetowych do odpowiednich działów (techniczny, redakcja itp.).

Zatrudniony moderator komunikuje się z właścicielem portalu za pomocą aplikacji Skype oraz poczty elektronicznej. Monitorowanie aktywności zawodowej oraz kontrola wykonywanych zadań jest realizowana za pomocą  dedykowanej do tego celu aplikacji. 
Praca we własnym mieszkaniu umożliwia osobie o znacznym stopniu niepełnosprawności aktywność zawodową. Dzięki zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej właściciel portalu uzyskuje, oprócz korzyści ekonomicznych, korzyść społeczną. Tym samym buduje pozytywny wizerunek wśród partnerów biznesowych i klientów.

Pracownik otrzymuje wynagrodzenie brutto w kwocie 1 800 zł (netto: 1 320,43 zł), całkowity koszt zatrudnienia wynosi 2 173,32 zł a po uwzględnieniu dofinansowania z PFRON-u  w kwocie: 1 629,99 zł ( 75% poniesionych kosztów i nie więcej jak 1 800 zł) –  to jedynie 543,33 zł. Pracownik otrzymuje dodatkowo ryczałt w wysokości 100 zł za wykorzystywanie w pracy własnego sprzętu.

Bieżącą obsługą dofinansowań z PFRON-u zajmuje się od samego początku PartnerFirm.pl, wyręczając w stałym nadzorowaniu zmieniających się przepisów oraz przejmując odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe procedowanie wniosków o dofinansowanie. Korzystając z zatrudnienia wspomaganego firma generuje wymierne oszczędności na kosztach pracy.

Zastanawiasz się, jak Ttwoja firma może zyskać zatrudniając osoby niepełnosprawne?

Wypełnij ankietę już teraz!

image_pdfimage_print

Komentarze są zamknięte dla tej strony

  • W kilku zdaniach

    Projekt PartnerFirm.pl skierowany jest do mikro- i małych przedsiębiorstw. Ma na celu efektywne wykorzystanie potencjału rynku pracy osób niepełnosprawnych. Za naszą misję uważamy pomoc przedsiębiorcom w dobrym planowaniu stanowisk i dopełnianiu niezbędnych formalności związanych tak z pracą zdalną, jak i zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych. Dzięki współpracy z nami w łatwy sposób możesz obniżyć koszty płac, zmniejszyć wydatki na biura, usprawnić organizację i zwiększyć efektywność pracy.

  • Kontakt

    Xandia – Rafal Szybiak
    Al. Jana Pawla II 61C/304
    01-031 Warszawa
    NIP: 864-175-90-88
    REGON: 260259162
    rafal.szybiak@xandia.pl

call partner.firm